NOTĂ DE INFORMARE 

CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL De catre S.C. Multisoft S.R.L.

  1. DESPRE ACEASTĂ NOTĂ DE INFORMARE

În această notă  de  informare vă explicăm  modul  în care  are  loc prelucrarea datelor  dumneavoastră cu caracter personal  de către Multisoft și în care ne asigurăm  că datele dumneavoastră cu caracter personal  sunt prelucrate  responsabil și în conformitate  cu legislația privind protecția  datelor cu caracter personal  care este  aplicabilă.

Puteți găsi mai jos informații cu privire la identitatea  și datele noastre de contact. De asemenea, tot mai jos puteți găsi datele de contact ale responsabilului cu protecția  datelor din cadrul Multisoft.

Noi, cei de  la Multisoft, luăm foarte în serios  respectul față de  datele  dumneavoastră. Conformarea cu  legislația privind protecția  datelor  cu  caracter personal  și bunele  practici  în domeniu,  precum  și asigurarea unui climat de transparență, siguranță  și încredere  pentru pacienții noștri este  o prioritate pentru noi, pentru care angajații, colaboratorii, partenerii și conducerea noastră își declară  în mod ferm susținerea.

Această notă  conţine  informaţii importante. Aşadar,  vă încurajăm  să  acordaţi  timpul necesar pentru  a  o citi în întregime şi cu atenţie şi să vă asiguraţi că o înţelegeţi pe deplin. Pentru a facilita parcurgerea documentului, am inclus la sfârșitul acestei  note un glosar care explică principalele noțiuni folosite (e.g. “date cu caracter personal”, “prelucrare”, etc.). Nu ezitaţi să ne comunicaţi  orice nelămuriri aţi avea. Dorim să fie clar pentru dumneavoastră cum folosim datele dumneavoastră şi modul în care le protejăm.

Conţinutul acestei  note de informare este  pur informativ şi nu afectează drepturile pe care vi le oferă legislaţia. Vom face tot posibilul pentru a vă facilita exercitarea acestora.

Vă mulţumim pentru încrederea acordată serviciilor noastre şi modului în care lucrăm cu datele dumneavoastră.

CINE SUNTEM NOI

MULTISOFT este o companie românească cu o bogată experiențe în domeniul IT care incă de la înființare (anul 1991), s-a axat pe oferirea unor soluții informatice integrate, care asigură, pe lângă modulele de management hotelier, vânzări restaurant, gestiune restaurant, și restul de module necesare pentru bunul mers al unei afaceri de succes: financiar-contabilitate, gestiune materiale și obiecte de inventar, mijloace fixe, salarizare.

Având o concepție românească și mulându-se perfect pe legislația în vigoare, adaptate nevoilor antreprenorilor români în ceea ce privește domeniul economic și legislativ,  produsele de soft ale firmei noastre se impun pe piața autohtonă prin eficiență și calitate.

Dacă aveţi orice comentarii, sugestii,  întrebări sau  preocupări cu privire la orice informaţii din această notă sau  cu privire la orice alte aspecte referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră pe care o realizăm, vă rugăm să nu ezitaţi să  contactaţi oricând  responsabilul  nostru  cu  protecţia  datelor.  În funcție de  preferințele  dumneavoastră, ne  puteți contacta prin oricare dintre canalele  de comunicare de mai jos.

Întreaga noastră echipă va depune toate eforturile rezonabile pentru a ne asigura că vă răspundem cât mai rapid şi complet.

Datele noastre de contact

  • Denumire completă: C. Multisoft S.R.L.
  • Adresă sediu social: TRANDAFIRULUI 13A  Constanţa
  • Sediu Administrativ (adresă  corespondență): TRANDAFIRULUI  13A  Constanţa
  • Număr de telefon: ‘0742 753 340
  • Adresă de email: multisoft@multisoft.ro
  • Reprezentant Legal: Eduard Rezeanu, Administrator

S.C. Multisoft S.R.L., face tot posibilul să ofere produse, servicii și experiențe extraordinare tuturor clienților noștri. Ne bucurăm că sunteți clientul nostru și prețuim loialitatea dvs. Suntem conștienți de faptul că, în zilele noastre, confidențialitatea reprezintă un aspect important și tocmai din acest motiv, am dezvoltat prezenta Notă de Informare. Explicăm in acest fel practicile noastre cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs.

Datele cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

S.C. Multisoft S.R.L., utilizează informațiile personale pentru o mai bună înțelegere a nevoilor dumneavoastră, pentru a vă ajuta să finalizați tranzacții sau comenzi, de a comunica, pentru a vă oferi servicii și suport, pentru a vă ține la curent cu serviciile furnizate și cu ofertele speciale și de sezon.

În cazul în care dumneavoastră puneți în mod voluntar la dispoziția S.C. Multisoft S.R.L. orice date cu caracter personal, prin aceasta vă dați acordul ca S.C. Multisoft S.R.L., în scopul și pe durata determinată de specificul tranzacției, să înregistreze aceste date și să le administreze.

S.C. Multisoft S.R.L. poate colecta, prelucra și stoca anumite date cu caracter personal, necesare din punct de vedere legal, pentru încheierea unui contract sau din interes legitim.

CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?

Dacă sunteți client

Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Categoriile de date pe care le prelucrăm sunt cele necesare pentru :

Dacă sunteți client sau potențial client

Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Categoriile de date pe care le prelucrăm sunt cele necesare pentru :

  1. asigurarea preluarii de cereri de informatii pe pe siteul multisoft.ro si de suport tehnic.

Culegem cerințele funcționale și non-funcționale si ne folosim de urmatoarele date pentru asigurarea comunicarii cu Dumneavoastra:

  1. Identificare:
    1. nume,
    2. prenume,
  2. Contact: număr de telefon, adresa de email

Scopul prelucrarii.

  • culegerea asigurarea preluarii de cereri de informatii
  • preluarea solicitarilor de suport pe telefon sau pe email.

Temei legal.

  • executarea unui contract.
  • interesul nostru legitim de a culege orice informatie relevanta pentru asigurarea unei solutii conforme cerintelor Dumneavoastra.
  1. Pentru furnizarea serviciului de rezervare online SolON Online Booking (rezervari.multisoft.ro/booking), pentru care actiunam ca operator imputernicit de date cu caracter personal al Clientului, in cazul in care optati pentru furnizarea acestui serviciu.

Culegem prin intermediul aplicatiei SolON Online Booking si procesam urmatoarele date ale clientilor persoane fizice care fac rezervari la hotelul Dumneavoastra, prin intermediul serviciului nostru:

  1. Identificare: nume, prenume
  2. Contact: telefon, adresă email, țară, județ, localitate, stradă și număr Contact: adresa de email

Scopul prelucrarii.

  • Furnizarea de servicii aditionale catre Clienti prin Integrarea aplicatiei proprii de rezervare online cu aplicatia Solon H (hotel) exclusiv

Temei legal.

  • Obligație contractuala
  • Interes legitim
  1. Pentru furnizarea serviciului de mentenanta software la defect sau preventiva, pentru care actiunam ca operator imputernicit de date cu caracter personal al Dumneavoastra, in cazul in care optati pentru furnizarea acestui serviciu. In acest sens, accesam
    • datele cu caracter personal a clientilor Dumneavoastra, prin faptul ca accesam de la distanta datele cu caracter personal existente in solutia Solon H. In acest sens, operam urmatoarele date cu caracter personal.
  • Identificare: marca nume, prenume, CNP, seria nr CI
  • Contact: adresa email, adresa, domiciliu (localitate, strada, număr, țara)
  • Demografice: data nașterii, loc naștere
  • Profesionale: funcție
  • Financiare: salariu, cont IBAN
  • Alte caracteristici personale: preferințe client, cetățenia, data sosirii, data plecării, scopul călătoriei
  • Date cu caracter special.
    • Clienţi minori – Nume, Prenume, diagnostic
    • Clienţi adulţi – diagnostic, Informații medicale și privind sanatatea: tip concediu medical, proceduri medicale, diagnostic, parafa medicului, fișa tratament, scrisoare medical, Fisa med. muncii (analize agajare/analize anuale)
  • datele cu caracter personal ai angajatilor Dumneavoastra, prin faptul ca accesam de la distanta sau transferam in mediul securizat si controlat (de laborator) datele cu caracter personal existente in solutia Solon H, Solon S. In acest sens, operam urmatoarele date cu caracter personal.
  • Identificare: nume prenume, CNP
  • Profesionale: funcția
  • Date cu caracter special.
    • Fisa med. muncii (analize agajare/analize anuale)

Scopul prelucrarii.

  • Furnizarea de servicii Mentenanță sisteme IT la clienți

Temei legal.

  • Obligație contractuala
  • Interes legitim
  1. Gestiune facturi vânzare. Culegem si ne folosim de urmatoarele date pentru asigurarea comunicarii cu Dumneavoastra:
    1. Identificare:
      1. nume prenume delegat
    2. Contact:
      1. adresa,
      2. telefon, adresa e-mail

Scopul prelucrarii.

  • inregistrarea avize de expediție, facturi de cumpărare, configurare parteneri utilizați în documente

Temei legal.

  • executarea unui contract.
  • cerinta legala

Dacă sunteți potențial angajat

Colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul și/ sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat.

Scop: evaluarea aplicației dvs. de angajare.

Temei: încheierea unui contract.

Dacă sunteți angajat

Vă rugăm să citiți Politica de Confidențialitate aferentă Angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la reprezentanții de Resurse Umane.

Dacă sunteți vizitator în cadrul locației noastre

Colectăm numele, prenumele.

De asemenea, pentru securitatea și siguranța persoanelor aflate în agentiile noastre, camerele de supraveghere pot capta sau înregistra imagini ale vizitatorilor în locuri publice.

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a asigura protecția bunurilor și a persoanelor din cadrul locatiilor noastre.

Temei: interesul nostru legitim de a asigura atât protecția bunurilor clienților/ personalului, cât și protecția persoanelor din cadrul locatiei noastre.

Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru de internet

Pentru citirea informațiilor existente pe site nu este necesară oferirea datelor personale.

Totuși, in scopul exploatării tehnice a portalului, folosim provizoriu următoarele informații ce nu conțin date personale și care apar automat administratorului de site:

  • adresa de internet de protocol (IP)
  • denumirea domeniului (URL)
  • datele de accesare
  • file-ul de accesare al clientului (denumirea file-ului si URL)
  • codul HTTP al parolei răspuns
  • datele paginii web de unde se face accesarea
  • cantitatea bite-urilor consumate cu ocazia vizitării
  • data vizitării
  • datele paginilor parcurse, respectiv
  • denumirea browser-ului.

Date personale ale minorilor

Protejam confidențialitatea datelor obținute de la copii sub 16 ani. În cazul in care aveți vârsta sub 16 ani, trebuie să obțineți consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui pentru orice furnizare de date personale.

Date speciale

Termenul „date speciale“ se referă la originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală.

În general, nu colectăm informații speciale decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți dar le procesam pe cele furnizate in conditiile menionate mai sus.

Pentru toate categoriile de persoane de mai sus, putem procesa și datele dvs. în contextul următoarelor activități:

  1. Restructurări, reorganizări interne sau vânzări de active sau părți sociale/ acțiuni:

Scop: prelucrăm datele dvs. pentru efectuarea operațiunilor menționate mai sus.

Temei: interesul legitim de a efectua operațiunile, mai ales în condițiile în care acestea ar fi imposibil de realizat în lipsa unei prelucrări a datelor dvs.

Cu toate acestea, vă asigurăm că această eventuală prelucrare va fi efectuată în conformitate cu prezenta politică și prin implementarea unui măsuri care să asigure confidențialitatea datelor dvs.

  1. Securitate:

Scop: prelucrăm datele personale pentru securitatea bunurilor și integritatea fizică a persoanelor.

Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a asigura protecția bunurilor dvs. și ale hotelului, precum și protecția persoanelor aflate în perimetrul hotelului nostru.

  1. Motive juridice:

Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucrăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitărilor din partea organelor publice în măsura în care aceste solicitări îndeplinesc condițiile impuse de lege.

Temei: motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/ sau reclamații.

Utilizarea mecanismelor automate de luare a deciziilor

Nu utilizam  mecanisme automate de luare a deciziilor pe website-ul nostru.

CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE?

Pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

  • Furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, trebuie să transmitem datele dvs. personale partenerilor afiliați si agentiilor turistice partenere, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre.
  • Autorități și/ sau instituții publice pentru: (i) respectarea dispozițiilor legale, (ii) a răspunde solicitărilor acestora în condițiile legii, (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională)..

Daca suspectam ca a avut loc un comportament criminal sau potential, vom avea nevoie, in anumite circumstante, sa contactam o autoritate competenta, cum ar fi politia. Ar putea fi cazul, de exemplu, daca banuim ca s-a comis o frauda sau o infractiune cibernetica sau daca primim amenintari sau comunicari rau intentionate fata de noi sau fata de terti.

In general, va trebui doar sa va procesam informatiile in acest scop, daca ati fost implicati sau afectati de un astfel de incident intr-un fel sau altul.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).

Interes legitim: prevenirea criminalitatii sau a activitatii criminale suspectate (cum ar fi frauda).

In legatura cu aplicarea sau aplicarea potentiala a drepturilor noastre legale

Vom utiliza informatiile dvs. in legatura cu punerea in aplicare sau cu potentialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informatii cu agentiile de colectare a datoriilor, daca nu platiti sumele datorate atunci cand sunteti obligat contractual sa faceti acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (in cazul in care am incheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem in temeiul dreptului de autor sau raspunderii civile delictuale).

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).

Interes legitim: sa ne impunem drepturile legale si sa luam masuri pentru a ne asigura drepturile legale.

In legatura cu un litigiu sau o procedura juridica sau potential juridica

Este posibil sa fie necesar sa utilizam informatiile dvs. daca suntem implicati intr-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terta, de exemplu, fie pentru a solutiona litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotarari judecatoresti sau a unui proces similar.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).

Interes legitim: solutionarea litigiilor sau a eventualelor litigii.

Pentru respectarea continua a legilor, reglementarilor si altor cerinte legale

Vom utiliza si procesa informatiile dvs. pentru a respecta obligatiile legale la care suntem supusi. De exemplu, este posibil sa fie necesar sa dezvaluim informatiile dvs. in baza unei hotarari judecatoresti sau a unei citatii, daca primim una.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligatii legale (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protectia datelor).

Obligatia legala: obligatiile legale de a divulga informatii, stabilite in sarcina noastra prin acte normative interne sau internationale (de exemplu sub forma unui acord international pe care Romania l-a semnat).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protectia datelor).

Interes legitim: in cazul in care obligatiile legale fac parte din legile unei alte tari si nu au fost integrate in cadrul juridic al Romaniei, avem un interes legitim de a respecta aceste obligatii.

COLECTĂM DATE PERSONALE DE LA TERȚI?

In toate situatiile, colectam datele dumneavoastra personale din interactiunile directe cu Dumneavoastra.

TRANSFERUL DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/ SEE?

Nu transferam date personale in afara UE / SEE.

 

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS  PERSONALE?

Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate mai sus, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă.

Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele dvs. personale, vom șterge/ distruge informațiile dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/ distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectiva serioasă de angajare în viitor).

Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod care asigură  eliminarea lor în totalitate, iar dacă acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

Pentru Evidența salariaților, calculul valoric al salariilor în sistemul informatic Saga, înregistrarea concediilor medicale pentru calcul indemnizație, înregistrarea concediilor de odihnă, realizarea pontajului lunar al angajaților – 70 ani conform obligației legale

Pentru Gestionarea contractelor – perioda derulării contractului si 3 ani după încetarea contractului

Pentru date contabile – 10 ani conform obligației legale

Pentru datele stocate pentru procesarea datelor despre clienti, Înregistrarea tututor documentelor ajunse în secretariat, transmiterea coletelor și corespondenței. termenul prevăzut de lege pentru păstrarea datelor este de 5 ani, începând cu anul următor celui în care prestațiile au fost efectuate.

Pentru Captarea sau înregistrarea de imagini video ale oaspeților/ vizitatorilor în locurile publice si Control acces incinta, 30 zile.

În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:

  • scopul (scopurile) și utilizarea datelor dvs. atât în prezent, cât și în viitor (spre exemplu, dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau să vă contactăm în viitor);
  • dacă avem o obligație legală de a continua prelucrarea datelor dvs. (cum ar fi orice obligații de păstrare a înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);
  • dacă avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea datelor (cum ar fi consimțământul dvs.);
  • valoarea de utilizare a datelor dvs. (atât acum cât și în viitor);
  • orice practici industriale convenite privind durata de păstrare a datelor;
  • nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor;
  • cât de greu este să ne asigurăm că datele pot fi actuale și exacte;
  • orice circumstanțe relevante (ca tipul relației cu dvs.).

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?

În calitate de persoană vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de legislația în vigoare:

  1. Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor dvs. personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
  2. Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR);
  3. Dreptul la ștergere („dreptul de a  fi uitat”):  în  anumite  situații  (ca de  exemplu  (i) cazul în care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);
  4. Dreptul de a restricționa  prelucrarea:  în anumite situații (ca de exemplu cazul în care  este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);
  5. Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă  trimitem  datele    personale  unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR);
  6. Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR).

În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. În orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.

Aveți următoarele drepturi în ceea ce privește datele dvs. pe care le puteți exercita prin cererea la multisoft@multisoft.ro:

  • să obiectați la utilizarea sau prelucrarea datelor dvs de către noi pentru a îndeplini o sarcină în interes public sau în interesul nostru legitim și

Pentru mai multe informații despre modul în care puteți obiecta la utilizarea datelor colectate prin intermediul modulelor cookie și tehnologiilor similare, consultați secțiunea intitulată „Cum se acceptă sau se resping cookie-urile” în politica noastră de cookie-uri.

SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

Tratăm securitatea dvs. personală cu seriozitate, de aceea, luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.

Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.

LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB

Site-ul nostru nu conține linkuri către site-uri terțe.

ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII

Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să ne contactați trimițând un e-mail la următoarea adresă: multisoft@multisoft.ro iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.

De asemenea, în măsura în care nu dispuneți de mijloace electronice sau nu doriți  să  le folosiți, puteți formula o cerere scrisă pe care să o transmiteți sau depuneți la

În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, În conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protecția datelor, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru de reședință, locul de muncă sau locul unei presupuse încălcări a protecției generale a datelor Regulament. În Romania autoritatea de supraveghere este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal iar datele de contact sunt disponibile la www.dataprotection.ro.

MODIFICĂRI ALE POLITICII

Această politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare din când în când. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.

Actualizam si modificam periodic politica noastra de confidentialitate.

Modificari minore ale politicii noastre de confidentialitate

In cazul in care efectuam modificari minore ale politicii noastre de confidentialitate, vom actualiza Politica de confidentialitate cu o noua data efectiva mentionata la inceputul acesteia. Prelucrarea informatiilor dvs. va fi guvernata de practicile stabilite in noua versiune a Politicii de confidentialitate de la data efectiva a acesteia.

Modificari majore ale politicii noastre de confidentialitate sau a scopurilor pentru care procesam informatiile dvs.

In cazul in care efectuam modificari majore ale politicii noastre de confidentialitate sau intentionam sa utilizam datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat initial, va vom notifica prin e-mail (daca este posibil) sau prin publicarea unui anunt pe site-ul nostru web.

Va vom furniza informatiile despre modificarea in cauza si despre scopul si orice alte informatii relevante inainte de a ne utiliza informatiile dvs. pentru noul scop.

Ori de cate ori este necesar, vom obtine consimtamantul dvs. prealabil inainte de a utiliza informatiile dvs. intr-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat initial.