Prezentare aplicație Solon.G

Este cel mai ușor de folosit program de gestiune de pe piața din România

//SOLON.G
SOLON.G 2017-03-07T16:52:02+00:00

Atinge performanță maximă a afacerii tale cu SOLON.G, cel mai ușor de folosit program de gestiune de pe piață din România! Informația este în ziua de azi prezentă în orice domeniu de activitate, fiind un element indispensabil oricărei afaceri mici, mijlocii sau mari. Valorificarea perfectă a informației dintr-o societate se poate realiză facil și în sigurantă numai în cadrul unui sistem informațional gândit și bine pus la punct, capabil să ofere datele necesare oricând și într-un timp cât se poate de scurt. Programul de gestiune SOLON.G vine în sprijinul oricărei afaceri culegând și prelucrând datele financiar-contabile primare, oferind o imagine de ansamblu precum și o viziune cât mai clară a activitătii economice din societatea dvs.

SOLON.G este o aplicație software de gestiune, destinată nevoilor operațional-informaționale ale unei afaceri, care functionează cu ajutorul sistemelor multigestiune care au abilitatea de a oferi o imagine concretă a situației în timp real a stocului existent și a necesarului de aprovizionare. Cu un sistem de rapoarte flexibil și ușor de personalizat, acest program de gestiune vă permite urmărirea cantitativ-valorică a stocurilor din toate gestiunile sau grupele de articole, cu minim de efort.

  • date în timp real – ai oricând, oriunde, în timp real, situația stocurilor afacerii tale
  • puncte de lucru conectate – operaţiile efectuate în toate punctele de lucru sunt centralizate automat într-o singură bază de date
  • integrat cu contabilitatea – se creează automat înregistrările contabile pentru toate operațiile, înregistrări care stau la baza unor rapoarte contabile complete
  • economisește timp – automatizează procesele legate de actualizarea stocurilor
  • simplu – intuitiv, ușor de utilizat, nu se pierde timp cu învățarea programului
  • posibilitate conectare prin API cu orice magazin online – pentru stocuri și prețuri în timp real
  • sigur – elimină riscul pierderii datelor, se poate face back-up zilnic al datelor
  • beneficiezi de noi facilități – aplicația evoluează permanent, pe baza cerințelor utilizatorilor noștri
  • Beneficiați de avantajele unui soft de gestiune stabil, exact și rapid;
  • Economisiți timp și forță de muncă, creșteți eficiența angajaților;
  • Înregistrați și păstrați datele pe termen lung;
  • Obțineți rapoarte în timp real;
  • Scurtați durata de implementare a noilor decizii de business;
  • Puteți utiliza coduri de bare;
  • Puteți utiliza terminale mobile pentru recepțiile de marfă, inventar etc.
  • Urmărire stocuri în timp real pe gestiuni, grupe articole, denumire articole, cod articole și la nivel de lot;
  • Introducerea rapidă și ușoară a tuturor documentele de gestiune, de intrare și ieșire – recepţii, avize, facturi, bonuri de transfer, bonuri de consum etc.;
  • Inventariere rapidă prin scanare coduri de bare, folosind dispozitive mobile;
  • Evidență încasări – rapoarte cu facturile neîncasate pe intervale de scadență, parteneri și agenți;
  • Evidență prețuri – ai istoricul de prețuri pe fiecare client în parte;
  • Trasabilitatea documentelor – raport trasabilitate: intrări și ieșiri;
  • Conectare cu case de marcat – sistemul tipărește bonuri pe casa de marcat;
  • Se poate lega cu cântare electronice, monitoare cu touch screen, cititoare coduri de bare;
  • Operațiuni în valută (achiziții din import);
  • Posibilitatea de a stabili prețuri preferențiale pentru clienți pentru fiecare articol în parte; oferă posibilitatea de a imprima liste personalizate de prețuri pentru clienți;
  • Analize de vânzari cu costuri și profit pe articole, facturi, clienți, agenți sau furnizori;
  • Preluare automată a datelor partenerilor (furnizori, clienți) de pe internet.

Actuala versiune a programului a fost construită folosind tehnologii Microsoft (.NET Framework, SQL Server 2005-2014), lucru ce permite integrarea cu suita Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Cu acestă versiune s-a implementat și un sistem automat de actualizare a suitei care va permite clienților să aibă acces la versiunile ulterioare ale aplicației. Noua versiune a programului SOLON.G – aplicație de gestiune stocuri – include un număr mare de optimizări și automatizări care va ajută să aveți o viziune corectă si de ansamblu asupra situațiilor din departamentele de aprovizionare, vânzare, facturare și livrare.

Când am dezvoltat softul de gestiune SOLON.G am avut în vedere faptul că gestiunea eficientă și fără probleme a activității companiei dvs. se reflectă deplin în valoarea profitului realizat. Pentru a putea face față complexității proceselor zilnice pe care, după cum bine știți, le implică supravegherea atentă și constantă a stocurilor și a activității depozitelor, ai nevoie de un soft de gestiune avansat pe care să te poți baza oricând.

Un soft de gestiune avansat înseamnă un control total asupra afacerii dumneavostră. SOLON.G este capabil să cumuleze stocurile din toate depozitele și magazinele aflate sub supravegherea dumneavoastră pentru ca activitatea societății să fie eficientă și atent gestionată de un nucleu software de gestiune cantitativ-valorică a tuturor stocurilor.

Solicită mai multe detalii