Prezentare aplicație SOLON.R

Sistemul informatic integrat pentru unitățile de alimentație publică.

//SOLON.R
SOLON.R 2017-03-07T12:01:21+00:00

SOLON.R este o aplicație software de vânzări restaurant , rapidă, eficientă și ergonomică, ce oferă utilizatorilor o interfată facilă și prietenoasă, imbinată perfect cu un set complex de rapoarte ce pot arăta o imagine clară asupra activității restaurantului dvs.

SOLON.R – soft de vânzări restaurant, reprezintă alegerea corectă a oricărui manager pentru orice activitate ospitalieră de pe piață din România. Indiferent dacă dețineți o singură locație sau un lanț național, prin intermediul SOLON.R soft restaurant obții simplitate, siguranță și o garanție a calității în managementul restaurantului / restaurantelor.

Dispunând de un set complex de module, realizate în mod profesional de o echipă ce are peste 20 de ani de activitate în domeniu, pe bază unei îndelungate experiențe, SOLON.R satisface cele mai exigente solicitări ale clienților. Este ideal de utilizat în cadrul următoarelor afaceri restaurante, baruri, cluburi, dar și pentru puncte de vânzare cu o activitate mai complexă cum ar fi unitățile care funcționează în regim de autoservire sau livrarea la domiciliu (delivery).

Cu noul SOLON.R trecerea de la un sistem greoi de vânzare la un sistem ușor de utilizat și realizat profesional, util și performant se face în doar câteva minute, perioada de adaptare cu platforma noastră este de sub 15 minute. Aplicația combină perfect rapiditatea și eficiența în utilizare cu facilitatea operării datorată unei interfețe ergonomice, prietenoase, intuitive, disponibilă în limbă română. Designul aplicației SOLON.R va fi special adaptat localului dvs, iar el va fi reprezentat grafic ca o hartă a localului, pentru a ușura munca ospătarilor în vederea preluării comenzilor sau a plasării produselor și notei de comandă. Aveți bineînțeles posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de scaune la mese, astfel puteți prelua comenzile pe persoane sau pe masă, fiind posibilă mutarea ulterioară între ele.

Cu un minim de investiție veți beneficia de ultima tehnologie în domeniu și automat de o clasare superioară a localului dvs. SOLON.R nu este o cheltuială, este o adevărată investiție în afacerea dumneavoastră.

Cu SOLON.R aveți controlul asupra ospătarilor, știți în orice moment câte comenzi a preluat fiecare ospătar și câți bani are încasați sau de încasat iar împreună cu modulul SOLON.G aveți situația exactă a stocurilor de marfă și materii prime și a necesarului de aprovizionat pentru următoarea perioadă. Comenzile de bar și de bucătărie sunt defalcate automat și trimise spre imprimantele de bar – comenzile de bar sau bucătărie – comenzile de bucătărie. Există posibilitatea definirii și a altor tipuri de comenzi interne de lucru – de ex comenzi de pizza care să fie trimise spre o imprimantă separată de comenzi pizza sau chiar posibilitatea de a defini subsecții în cadrul unei secții, astfel încât o comandă  să poată apărea toată la secția principală (ex. Bucătăria) și la subsecții să apară doar produsele corespunzătoare (ex. Salate, Grătar, Pizza, etc)

Acordăm o foarte mare atenție optimizării timpilor de lucru, de aceea interfața de vânzare este astfel structurată pentru a permite o operare cât mai rapidă și o preluare și prelucrare optimă a comenzilor primite de la clienți. Exisă posibilitatea de interconectare la aplicație a dispozitivelor mobile de preluare a comenzilor (telefoane, tablete) pentru o mai mare flexibilitate în preluarea comenzilor de către ospătari. Aceștia au astfel acces fiecare la dispozitivul mobil propriu de preluare comenzi, viteză de lucru fiind mult crescută

  • Funcționarea pentru touchscreen și dispozitive mobile dotate cu Android;
  • Reprezentarea grafică a meselor din locație, cu posibilitatea customizarii totale a culorilor;
  • Posibilitatea de a deschide mai multe comenzi pe o masă, mutarea sau cumularea lor de la o masă la alta;
  • Stabilirea de mese pentru fiecare ospătar sau a accesului acestora la subgrupe de produse;
  • Mutarea comenzilor de la un ospătar la altul sau a produselor de la o comandă la alta;
  • Identificare facilă a produselor prin gruparea lor pe 1,2 sau 3 nivele;
  • Posibilitatea de evidenția prin culori gestiunile, subgestiunile și produsele;
  • Solicitarea automată a modului de preparare la anumite produse (ex. Mușchiul de vită);
  • Posibilitate de asociere între subgrupe pentru a permite introducerea rapidă a unei comenzi;
  • Posibilitatea de a introduce o comandă pe feluri și de a introduce observații la nivel de produs sau de comandă;
  • Realizarea de promoții Happy-hour sau acordarea de discounturi clienților. Permite stabilirea de subgrupe cărora nu li se poate acordă discount (ex. Țigările);
  • Fidelizare clienți;
  • Emiterea de note de plată, bonuri și facturi fiscale detaliate pe mese și clienți;
  • Modalități de plată multiple: card, numerar, tichete de masă, puncte de fidelitate;
  • Generarea de rapoarte dedicate: vânzări pe produse,  pe ospătari, pe gestiuni, etc.
  • Trimiterea notelor de plată pe camere (Notă Cont) și/sau evidența consumurilor pe turiști (Cont hotel), împreună cu aplicația SOLON.H;
  • Evidența consumurilor pe bază de rețetar, împreună cu aplicația SOLON.G.
  • Viteză mărită de operare-obținută prin micșorarea numărului de apăsări pentru a marca un produs;
  • Siguranță sporită- nu este permisă decât cu drepturi speciale listarea unui produs pe mai mult de o proformă sau stornarea unui produs pentru care s-a scos proforma;
  • Personalizare interfață  din punct de vedere al culorilor;
  • Informații legate de numărul de bonuri emise necesar pentru declarația 394.
Solicită mai multe detalii