Suport Tehnic Multisoft

Servicii profesionale de asistență tehnica

/Suport Tehnic
Suport Tehnic 2017-03-14T21:18:32+00:00

Suport & Asistenta Tehnica specializată

O aplicație se consideră implementată integral la două luni de la instalare (acolo unde contractul nu prevede altceva), perioada în care asistența tehnică este gratuită. După această perioadă, clienții apelează în continuare la noi din diverse motive:

  • modificări de legislație;
  • modificări în structura sau fluxul întreprinderii;
  • solicitarea unor funcții sau rapoarte suplimentare (cu timpul apar dorințe de extindere a funcționalității);
  • completări de echipamente sau chiar schimbarea integrală a echipementelor sau a rețelei;
  • incidente hardware, software sau viruși;
  • instruire suplimentară în cazul schimbării de personal.

În toate aceste cazuri sunt posibile doua metode de colaborare pentru suport & asistență tehnică:

  • comanda punctuală;
  • contract permanent de asistență tehnică.

Varianta a doua este cea agreată de noi, pentru că ne permite să adoptăm o politică de angajări direct proporționala cu numărul și valoarea contractelor de asistență. Din acest motiv, clienții cu contract permanent au întotdeauna prioritate.

Uneori, acolo unde aplicațiile suportă modificări frecvente, îndeosebi de legislație, clienții sunt cei care solicită încheierea unui contract permanent de asistență tehnică. Avantajele pe care le obțin sunt multiple:

  • intervenții prompte, în maxim 24 ore;
  • modificările de legislație sunt acordate chiar în cazul în care clientul nu a aflat încă de ele;
  • valorile contractelor sunt modice, motiv pentru care sunt suportate mai bine, dar constante, drept pentru care pot fi introduse în bugetul de cheltuieli.

Oricum, indiferent de metoda de colaborare, toate aplicațiile au fost întreținute în timp și nici un client nu a avut motiv să se plângă.